Samsung spustil marketingovú kampaň s celebritami na podporu domácich spotrebičov
Do kampane sa zapojili známe osobnosti: Dara Rolins, Roman Šebrle a Adriana Poláková.
Spoločnosť Samsung spustila novú online kampaň s názvom #JednoduchsiZivot. Hlavným cieľom je najmä prostredníctvom videí zo „Samsung domu snov“ ukázať, ako domáce spotrebiče môžu svojimi funkciami maximálne zjednodušiť život ich užívateľom. Vo videách sa tak objavia inteligentné práčky, chladničky, mikrovlnné rúry alebo inovatívne vysávače. Kampaň pobeží až do 3. decembra.
„Pre účely kampane sme si vybrali populárne české a slovenské osobnosti, ktoré sme pozvali do domu snov, kde im spotrebiče Samsung výrazne zjednodušia život. S každým z trojice Dara Rolins, Roman Šebrle a Adriana Poláková sme následne natočili štyri krátke videá, v ktorých ukazujú výhody našich spotrebičov,“ uviedla Tereza Vránková, riaditeľka marketingu a komunikácie spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak
Kampaň bude trvať deväť týždňov. V Česku najmä na serveroch aktualne.cz, stream.cz, prozeny.cz a seznam.cz, na Slov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH