Samsung stanovuje maximálnu cenu autorizovaných mimozáručných opráv
Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak stanovila výšku maximálnych cien za mimozáručné výmeny displejov na jej smartfónoch z dôvodu rozbitia. Rozhodla sa tak na základe mnohých prípadov, kedy majitelia smartfónov značky Samsung využili služby neautorizovaných servisov, namiesto autorizovaných servisných centier, čím stratili zákonom stanovenú dvojročnú záruku vďaka neautorizovanému zásahu do zariadenia.
„Často k nám prichádzajú zákazníci, ktorí si dali vymeniť displej v neautorizovanom servise v domnienke, že ušetrili a myslia si, že autorizovaný servis je zbytočne predražený,“ uviedol Jan Procházka, šéf servisných centier Samsung Electronics Czech and Slovak, a zároveň dodal: „Neautorizovaný servis nemusí disponovať originálnymi dielmi, často nemá kvalifikovaných technikov, ktorí nie sú vyškolení výrobcom, nepoznajú správne postupy a technickú špecifikáciu a taktiež nemajú dostatočnú technickú výbavu. Toto všetko môže spôsobiť poškodenie zariadenia, obmedzenie funkcií, prípa ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH