Samsung svojim zákazníkom nainštaluje prémiové spotrebiče priamo u nich doma
Moja SAMSUNG domácnosť je nová služba, ktorá ešte viac zjednoduší proces od kúpi chladničky, práčky alebo sušičky až po ich prvé použitie.
Spoločnosť Samsung ponúka k vybraným prémiovým spotrebičom špeciálnu servisnú službu Moja SAMSUNG domácnosť, vďaka ktorej budú mať noví majitelia o starosť menej. Samsung technici zdarma zabezpečia všetko, čo je potrebné.
Profesionálna doprava aj inštalácia
So službou Moja SAMSUNG domácnosť odpadajú starosti so zložitou dopravou rozmernej práčky či chladničky vo vlastnej réžii. Po zakúpení vybraného domáceho spotrebiča zavolá predávajúci alebo sám zákazník na Samsung linku 0800 700 030 a kontaktné centrum ihneď podľa regiónu informuje príslušný servis. Následne si servis dohodne so zákazníkom termín inštalácie a všetky podstatné detaily.
Po vyzdvihnutí spotrebiča z predajne alebo jej skladu urobia technici odbornú inštaláciu u zákazníka doma a v prípade jeho požiadavky odvezú starý spotrebič na ekologickú likvidáciu. Technik zároveň zákazníka pre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH