CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Vývoj pre Windows 10 – Štruktúra používateľského rozhrania aplikácie / 10. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Len málo aplikácií vystačí s používateľským rozhraním, ktoré sa zmestí na jednu obrazovku. Preto dizajnéri a vývojári používajú rôzne spôsoby ako zväčšiť plochu, ktorú má používateľ k dispozícii na ovládanie aplikácie a na ktorej zároveň aplikácie zobrazuje požadované informácie. V prípade univerzálnych aplikácií je návrh štruktúry používateľského rozhrania obzvlášť dôležitý, pretože aplikácia môže bežať tak na veľkom monitore, ako aj na malom displeji telefónu. Návrh používateľského rozhrania sa začína odvíjať od takzvanej hlavnej, alebo domovskej stránky aplikácie, ktorá musí mať prehľadne členené ovládacie prvky, napríklad tlačidlá, položky menu, alebo záložky, pomocou ktorých sa používateľovi zobrazujú ďalšie obrazovky, časti obrazovky, alebo dialógové okná. Veľa vývojárov si vo Windows 8.1 obľúbilo vodorovne rolovateľné virtuálne obrazovky, nazývané v originálnej terminológii hub. V príklade si ukážeme navigáci ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Windows struktura

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať