Vývoj pre Windows 10 – Štruktúra používateľského rozhrania aplikácie / 10. časť
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál
Len málo aplikácií vystačí s používateľským rozhraním, ktoré sa zmestí na jednu obrazovku. Preto dizajnéri a vývojári používajú rôzne spôsoby ako zväčšiť plochu, ktorú má používateľ k dispozícii na ovládanie aplikácie a na ktorej zároveň aplikácie zobrazuje požadované informácie. V prípade univerzálnych aplikácií je návrh štruktúry používateľského rozhrania obzvlášť dôležitý, pretože aplikácia môže bežať tak na veľkom monitore, ako aj na malom displeji telefónu.
Návrh používateľského rozhrania sa začína odvíjať od takzvanej hlavnej, alebo domovskej stránky aplikácie, ktorá musí mať prehľadne členené ovládacie prvky, napríklad tlačidlá, položky menu, alebo záložky, pomocou ktorých sa používateľovi zobrazujú ďalšie obrazovky, časti obrazovky, alebo dialógové okná. Veľa vývojárov si vo Windows 8.1 obľúbilo vodorovne rolovateľné virtuálne obrazovky, nazývané v originálnej terminológii hub.
V príklade si ukážeme navigáci ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH