Skupina Slovak Telekom získala v prvom polroku 2018 už 75 tisíc nových mobilných zákazníkov
„V prvom polroku naša Skupina zaznamenala viaceré finančné úspechy a uviedla dôležité novinky. Veľmi silné predaje sme zaknihovali v mobilnom segmente, kde popri paušáloch Happy výborne štartovalo nové portfólio ÁNO, ktoré ešte viac zvýraznilo výhody našej konvergentnej ponuky Magenta 1. V pevnom segmente rástli počty TV zákazníkov i širokopásmových prístupov a na trh sme uviedli náš nový exkluzívny TV kanál Folklorika a prekopali sme video on demand ponuku do videopožičovne Magio Kino. Ako technologický líder sme dosiahli aj nový míľnik – LTE sieť s kapacitou do 500 Mbps. Darí sa aj našim dcérskym spoločnostiam – PosAm a DIGI zaznamenali výborný medziročný rast výnosov,“ uviedol Milan Vašina, generálny riaditeľ Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.
Výsledky segmentov a prevádzkové ukazovatele
Najlepšia konektivita a zariadenia
V prvom polroku 2018 sa Telekom opäť zameral na expanziu 4G siete a zvýšil jej pokrytie na 93,3 percent populácie. Zároveň využil aj technologické know-how ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH