Slováci investujú do športových testerov
Približne 30 % Slovákov športuje aspoň raz týždenne. Ako ďalej vyplýva z aktuálneho Eurobarometra dôvodmi sú najmä zdravie, kondícia a vzhľad. So športom ide ruka v ruke aj meranie fyzickej aktivity, čo najmä v posledných rokoch výrazne vplýva na predaj rôznych športových testerov.
„Záujem o športové testery evidujeme zo strany zákazníkov v priebehu celého roka, obzvlášť však na jar a v lete, kedy je možné športovať najmä vonku. Merače fyzickej aktivity a výkonu pomáhajú napríklad bežcom či cyklistom pri prípave na súťažné maratóny," hovorí PR manažérka Alza.sk Šárka Jakoubková, podľa ktorej si testovacie zariadenia nachádzajú svoje miesto i medzi bežnými spotrebiteľmi - ako súčasť ich životného štýlu.
„Inteligentné a ľahko nasaditeľné testery dnes okrem času či prekonanej vzdialenosti merajú aj spálené kalórie, tep či iné biologické funkcie. Nadstavbou môže byť sledovanie nutričných informácií, vrátane stavu pitného režimu," zdôrazňuje Jakoubková a dodáva, že aktuálne je na Alza.sk n ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH