Softvér ODOO na riadenie vzťahov so zákazníkmi pre malé a stredné firmy
Malé firmy sa spočiatku snažia vystačiť si s jednoduchou IT podporou biznisu. Typický príklad je systém „všetko v Exceli“ alebo takzvané „Excel-entné firmy“. Takýto systém však stačí skutočne len pre živnosť či malé rodinné firmy, aj to len na začiatku podnikania, keď firma spracúva malé počty a malé objemy obchodných prípadov. Veľmi rýchlo však zistí, že jej takýto systém už nestačí. Situácia sa spravidla rieši tak, že po prvotnom prieskume trhu vhodných aplikácií si firma zaobstará pre ňu vhodné aplikácie na podporu biznisu. Niektoré firmy sa budú prioritne orientovať podľa ceny a pre každý proces kúpia samostatnú aplikáciu. Zrejme ako prvú kúpia aplikáciu na účtovníctvo, neskôr si zaobstarajú aplikácie na evidenciu dochádzky, skladové hospodárstvo, vozidlový park, obchod a vzťahy so zákazníkmi (CRM). Takéto aplikácie sú relatívne lacné a ich implementácia je rýchla a jednoduchá. Nevýhodné je, že vznikne heterogénna infraštruktúra aplikácií, ktoré nedokážu spolupracovať a vymieňať si ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH