S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Softvér ODOO na riadenie vzťahov so zákazníkmi pre malé a stredné firmy

0
Malé firmy sa spočiatku snažia vystačiť si s jednoduchou IT podporou biznisu. Typický príklad je systém „všetko v Exceli“ alebo takzvané „Excel-entné firmy“. Takýto systém však stačí skutočne len pre živnosť či malé rodinné firmy, aj to len na začiatku podnikania, keď firma spracúva malé počty a malé objemy obchodných prípadov. Veľmi rýchlo však zistí, že jej takýto systém už nestačí. Situácia sa spravidla rieši tak, že po prvotnom prieskume trhu vhodných aplikácií si firma zaobstará pre ňu vhodné aplikácie na podporu biznisu. Niektoré firmy sa budú prioritne orientovať podľa ceny a pre každý proces kúpia samostatnú aplikáciu. Zrejme ako prvú kúpia aplikáciu na účtovníctvo, neskôr si zaobstarajú aplikácie na evidenciu dochádzky, skladové hospodárstvo, vozidlový park, obchod a vzťahy so zákazníkmi (CRM). Takéto aplikácie sú relatívne lacné a ich implementácia je rýchla a jednoduchá. Nevýhodné je, že vznikne heterogénna infraštruktúra aplikácií, ktoré nedokážu spolupracovať a vymieňať si ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
ODOO softver ERP