Softvér SAS pre manažment marketingových kampaní dlhodobo medzi elitou
SAS Customer Intelligence patrí podľa Gartneru medzi najlepšie riešenia pre riadenie viackanálových kampaní už viac ako dekádu.
Po 11-krát za sebou zaradila poradenská agentúra Gartner spoločnosť SAS medzi vedúce firmy v takzvanom magickom kvadrante softvérových systémov pre multikanálový manažment kampaní. Ide o riešenia, ktoré umožňujú riadiť kampane cez viaceré marketingové kanály, a to od segmentácie, cez kreatívu, až po realizáciu. Obsahujú napríklad analytické a prediktívne funkcie, umožňujú spravovať obsah a vytvárať pre zákazníkov na mieru šité ponuky v reálnom čase.
Správa Gartneru konštatuje, že celková spokojnosť zákazníkov s riešením SAS je vysoká, pričom klienti si pochvaľujú najmä možnosti optimalizácie emailov a kampaní, marketingovú komunikáciu založenú na špecifických udalostiach a prediktívne schopnosti softvéru. Vyzdvihované sú tiež konzultačné kapacity SAS-u, koncentrácia na biznis potreby klientov, ako aj jednoduchosť použitia a rozsah funkcií softvéru.
„Zákaz ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH