Softvérové riešenie pre „poisťovákov“
Rozšírenie ponuky mobilných zariadení, zníženie ich ceny, a tým aj ich sprístupnenie širšej skupine užívateľov spolu so zlepšením pokrytia mobilnou dátovou sieťou (3G a LTE) a existenciou príslušných IT riešení ponúka možnosť optimalizácie pracovných činností pracovníkov v teréne vo viacerých odvetviach. Tento trend spolu s tlakom na optimalizáciu pracovného výkonu a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti neobišiel ani sektor poisťovní. V súčasnosti existuje viacero riešení uľahčujúcich činnosti pracovníkov poisťovní, či už sa jedná o riešenia pre predajcov napríklad mobilné CRM, alebo tzv. mobile workforce manažment riešenia určené pre nepredajné zložky poisťovní.
Nižšie popíšeme jedného z reprezentantov druhej menovanej skupiny, určeného pre pracovníkov poisťovní zodpovedných za agendu obhliadok škodových udalostí.
Riešenie umožňuje riadenie procesu likvidácie škodových udalostí od ich nahlásenia cez obhliadku až po uzavretie poistného prípadu.
Zabezpečuje plánovanie, organizovanie a ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH