Splnomocnenie pre sekretárku vybavíte pár klikmi
Úradné zásielky od 1. júla už nechodia firmám do klasických schránok, ale elektronicky. Prístup do firemnej schránky majú zo zákona všetci jej štatutári. Tí ju však nemusia spravovať sami, môžu poveriť nimi zvolenú osobu. Môžu tak urobiť listinnou žiadosťou, alebo oveľa jednoduchšie elektronicky pár klikmi.
Záujem štatutárov o udelenie oprávnení iným osobám je enormný. Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby eviduje už takmer 14-tisíc listinných žiadostí, ktorými predstavitelia firiem chcú niekoho splnomocniť správou firemnej e-schránky. „Aj v druhej polovici júla nám stále prichádza vyše sto listinných žiadostí denne. Aby sme stíhali zákonné lehoty, museli sme zdvojnásobiť kapacity na spracovávanie týchto žiadostí,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby Norbert Molnár.
Oprávnenie je pritom možné udeliť aj elektronicky, priamo v prostredí e-schránky. Stačí na to pár klikov, netreba čakať na spracovanie žiadosti a podnikateľ s tým ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH