Spoločnosť GfK prichádza s novým riešením pre riadenie inovácií, ktoré uľahčí ich komerčné uplatnenie a uvádzanie na trh
Spoločnosť GfK uviedla na trh nástroj GfK MarketBuilder, ktorý aktívne zvyšuje šancu na úspešné komerčné uplatnenie nových produktov a služieb a ich uvádzanie na trh. Riešenie GfK MarketBuilder je založené na novej paradigme - meranie výsledkov inovácií nevychádza iba z nákupných zámerov uvádzaných spotrebiteľmi, ale zameriava sa na reálne spotrebiteľské správanie a všetky faktory, ktoré ho ovplyvňujú. Umožňuje tak definovať faktory, ktoré majú skutočne vplyv na prijatie inovácie spotrebiteľmi a navyše meria, ako nové spotrebiteľské zážitky a skúsenosti zapadajú do života spotrebiteľov. Hlavný prínos tohto jedinečného prístupu k riadeniu inovácií vysvetľuje Marilyn Raymond, globálna riaditeľka divízie GfK Market Opportunities & Innovation: „Prijatie inovácie je výsledkom komplexnej súhry medzi jednotlivcom a trhom. Často sa len málo pozornosti venuje reálnej situácii na trhu a jeho zložitým zákonitostiam. Rovnako sa zabúda na skutočnosť, že atraktívnosť inovácie je len jedným z fak ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH