Spoločnosť Oracle ponúka podnikom prostredie na vývoj a prevádzku konverzačných robotov – chatbotov
Platforma Oracle Mobile Cloud umožňuje poskytovať inteligentné služby založené na umelej inteligencii a zjednotiť kontakt so zákazníkmi cez webové, mobilné aj ďalšie aplikácie.
Spoločnosť Oracle na svojej konferencii Oracle OpenWorld oznámila rozsiahlu aktualizáciu služieb poskytovaných v rámci platformy Oracle Mobile Cloud. Hlavnú novinku predstavujú chatboty (asistenty na komunikáciu s človekom v prirodzenom jazyku) založené na technológiách umelej inteligencie. Platforma Oracle Mobile Cloud zjednodušuje vývoj chatbotov, podporuje hlbokú analytiku, zjednocuje rôzne komunikačné kanály (web, mobilné aplikácie, hlasová komunikácia...) a umožňuje zdieľať informácie medzi jednotlivými kanálmi aj chatbotmi. Podniky môžu chatboty využiť tak na komunikáciu so zákazníkmi, ako aj s vlastnými zamestnancami, a tesnejšie ich zapojiť do podnikových procesov.
Celosvetovo sa dnes používa viac než 5 miliárd mobilných telefónov a vzhľadom na rýchlu expanziu mobilnej ekonomiky sa podniky snažia posk ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH