S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Spoločnosť Xiaomi predstavuje stratégiu udržateľného rozvoja postavenú na svojich kľúčových technológiách

Tlačové správy
0

Spoločnosť Xiaomi zaoberajúca sa výrobou spotrebnej elektroniky a inteligentných zariadení (AIoT) predstavila na pôde najvýznamnejšieho klimatického samitu roka (COP29) stratégiu udržateľného rozvoja postavenú na svojich kľúčových technológiách. Taktiež uviedla najnovšie inovácie v oblasti riadenia uhlíkových emisií vo svojom inteligentnom ekosystéme „Človek x auto x domácnosť“. Jedná sa tak o ďalší strategický pokrok spoločnosti Xiaomi v oblasti riadenia klímy.

S_1124 T Flexcam Advertisement

Alain Lam Sai-wai, viceprezident, finančný riaditeľ skupiny a predseda spoločnosti Airstar Digital Technology, na konferencii v rámci čínskeho pavilónu uviedol, že cieľom spoločnosti je sprístupniť AI každému, pokračovať v trvalo udržateľnom rozvoji v rámci firemného ekosystému a prevziať zodpovednosť za svoje najdôležitejšie technológie. Spoločnosť Xiaomi sa zaviazala k dodržiavaniu stratégie inteligentného ekosystému „Človek x auto x domácnosť“, ktorej cieľom je poskytnúť spotrebiteľom udržateľný a inteligentný životný štýl prostredníctvom technológií a inovácií v oblasti AI.

 “Prostredníctvom inteligentnej výroby, AI inovácií a nových maloobchodných modelov v našom ekosystéme, spoločnosť Xiaomi nielen zvýšila svoju prevádzkovú efektívnosť a úspory vo výrobe, ale tiež zlepšila integráciu a efektívnosť celého dodávateľského reťazca, čím účinne optimalizovala pomer využitia zdrojov a spotreby energie.”

AI integrácia s kľúčovými technológiami na podporu uplatňovania ekologických inovácií

Lam vysvetlil ako spoločnosť Xiaomi využíva svoju stratégiu inteligentného ekosystému „človek x auto x domácnosť“ na dosiahnutie efektívneho životného štýlu s nízkou uhlíkovou stopou a na posilnenie ESG inovácií prostredníctvom technológií.

Inteligentná platforma Xiaomi HyperMind v domácnosti nastavuje prevádzkové režimy zariadení, ako sú klimatizácie a chladničky. Každý domáci spotrebič tak funguje v stave s relatívne nízkou spotrebou energie a poskytuje tak spotrebiteľom inteligentný a pohodlný zážitok s nízkou uhlíkovou stopou. Tieto kľúčové technológie od Xiaomi prispievajú k rovnováhe medzi komfortom a vplyvom na životné prostredie.

Inteligentná výroba Xiaomi dosiahla vysoký stupeň automatizácie aj v ďalších kľúčových oblastiach. Továreň na elektrické vozidlá Xiaomi EV Factory využíva vlastnú vyvinutú platformu „Hyper Intelligent Manufacturing Platform“ („Hyper IMP“), ktorá zefektívňuje celý výrobný proces. Ten zahŕňa všetko od riadenia výroby, až po podrobné úpravy autonómnej optimalizácie, čím sa nielen výrazne zvyšuje efektivita, ale sa aj znižuje spotreba zdrojov v rôznych výrobných štádiách.

Na základe týchto poznatkov získal elektromobil Xiaomi radu SU7 ocenenie „Low-Carbon Leader“ od Čínskeho centra pre automobilové technológie a výskum. Tajomstvo nízkej uhlíkovej stopy pri výrobe tohto vozidla spočíva v jeho pokrokových technológiách. Napríklad koeficient odporu vzduchu vozidla Xiaomi radu SU7 je v súčasnosti svetovo najnižší spomedzi sériovo vyrábaných sedanov, čo výrazne znižuje spotrebu energie a uhlíkových emisií pri jeho prevádzke. Vozidlo Xiaomi SU7 Max podporuje superrýchle a účinné 800V nabíjanie. Elektromobil tak dokáže efektívnejšie využívať energiu a optimalizovať jazdné režimy, čím sa znižuje plytvanie elektrinou a minimalizuje sa tak vplyv na životné prostredie.

Zavedenie uhlíkovej normy pre inteligentný ekosystém „človek x auto x domácnosť“, ktorá je v rámci odvetvia jedinečná

Spoločnosť Xiaomi zverejnila na prezentácií svoju organizačnú normu s názvom „Konštrukcia systému riadenia uhlíkových emisií pre inteligentný ekosystém ‚človek x auto x domácnosť‘. Táto norma bola sformulovaná v októbri a je prvou svojho druhu, ktorá sa zameriava na budovanie riadenia uhlíkových emisií pre rôznorodé podniky v inteligentnom ekosystéme „človek x auto x domácnosť“. Bola navrhnutá s cieľom pomôcť týmto podnikom zmeniť prístup k uhlíkovým emisiám, podporiť ich znižovanie v celom hodnotovom reťazci a posilniť udržateľný hospodársky a sociálny rozvoj.

Predstava udržateľného rozvoja poháňaného kľúčovými technológiami

Spoločnosť Xiaomi predstavila minulý rok technologickú stratégiu, ktorá sa zameriava na kľúčové technológie a dlhodobé investície do technológií, ktoré budú prínosom pre ľudstvo. ESG postupy zohrávajú pri realizácii tejto stratégie významnú úlohu. Dlhodobý úspech spoločnosti Xiaomi závisí od krátkodobých finančných ziskov, ako aj od harmonického vzťahu k životnému prostrediu, spoločnosti a správe vecí verejných. Spoločnosť Xiaomi sa bude naďalej usilovať o technologický pokrok ako o základnú hodnotu, pričom prioritou jej činnosti budú opatrenia uhlíkovej neutrality, ako sú zvyšovanie energetickej účinnosti, uplatňovanie postupov čistej energie a inovácie v oblasti inteligentnej výroby.

O spoločnosti Xiaomi

Spoločnosť Xiaomi bola založená v apríli 2010 a od 9. júla 2018 je kótovaná na trhu Main Board hongkonskej burzy cenných papierov (1810.HK). Xiaomi je spoločnosť zameraná na spotrebnú elektroniku a smart výrobu, ktorej hlavnou činnosťou je produkcia smartfónov a inteligentného hardvéru, ktoré sú prepojené na platforme Internetu vecí (IoT).

V duchu vízie „Spriateľme sa s používateľmi a buďme skvelou spoločnosťou v ich srdciach, Xiaomi neustále pracuje na inováciách, vysokokvalitných používateľských skúsenostiach a prevádzkovej efektivite. Spoločnosť vytrvalo vytvára úžasné výrobky za primerané ceny, aby inovatívne technológie mohli zlepšovať život každému na svete.

Xiaomi je jednou z popredných svetových spoločností vyrábajúcich smartfóny. Trhový podiel pokiaľ ide o dodávky smartfónov v treťom štvrťroku 2021 spoločnosť umiestnil celosvetovo na treťom mieste. Spoločnosť tiež vytvorila špičkovú svetovú spotrebiteľskú platformu AIoT (AI + IoT), na ktorú bolo k 30. júnu 2021 pripojených 374,5 milióna inteligentných zariadení (nezahŕňajúc smartfóny a notebooky). Produkty značky Xiaomi sa predávajú vo viac ako 100 krajinách a regiónoch po celom svete. V auguste 2021 sa spoločnosť tretí raz umiestnila na zozname Fortune Global 500, na 338. mieste, čo je o 84 miest vyššie ako v roku 2020.

Spoločnosť Xiaomi je súčasťou indexov Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index a Hang Seng China 50 Index.

Viac informácií o Xiaomi ako spoločnosti nájdete na https://blog.mi.com/.

Xiaomi

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať