Spoločnosti AKZENT BIGBOARD, NUBIUM A TNS SLOVAKIA podpísali zmluvu na projekt merania vonkajšej reklamy
Agentúra TNS Slovakia oznámila, že so spoločnosťami Akzent Bigboard a Nubium podpísala zmluvu na projekt merania vonkajšej reklamy - OAM (Outdoor Audience Measurement). TNS Slovakia týmto prináša na trh jednotnú metriku na meranie, plánovanie a optimalizáciu outdoorových kampaní, pričom prvé výsledky z merania budú k dispozícii na jeseň tohto roku.
Zavedenie OAM prispeje k spresneniu výpočtov mediálnych parametrov kampaní a k zlepšeniu práce pri plánovaní outdoorových kampaní mediálnymi agentúrami. OAM pomôže koncovým zadávateľom pri výbere regiónov či cieľových skupín, na ktoré má byť kampaň zameraná, tak isto pri plánovaní kampane a nastavení outdoorových plôch, ktoré budú jej súčasťou.
Outdoorové meranie pozostáva z dvoch základných krokov - Traffic Survey a audit plôch. Traffic Survey je realizovaný na území celého Slovenska na reprezentatívnej vzorke 15 000 respondentov.
Do auditu plôch je zahrnutých viac ako 13 000 reklamných plôch z celého Slovenska, ktoré predstavujú približne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH