S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Spoločnosti AKZENT BIGBOARD, NUBIUM A TNS SLOVAKIA podpísali zmluvu na projekt merania vonkajšej reklamy

Tlačové správy
0
Agentúra TNS Slovakia oznámila, že so spoločnosťami Akzent Bigboard a Nubium podpísala zmluvu na projekt merania vonkajšej reklamy - OAM (Outdoor Audience Measurement). TNS Slovakia týmto prináša na trh jednotnú metriku na meranie, plánovanie a optimalizáciu outdoorových kampaní, pričom prvé výsledky z merania budú k dispozícii na jeseň tohto roku. Zavedenie OAM prispeje k spresneniu výpočtov mediálnych parametrov kampaní a k zlepšeniu práce pri plánovaní outdoorových kampaní mediálnymi agentúrami. OAM pomôže koncovým zadávateľom pri výbere regiónov či cieľových skupín, na ktoré má byť kampaň zameraná, tak isto pri plánovaní kampane a nastavení outdoorových plôch, ktoré budú jej súčasťou. Outdoorové meranie pozostáva z dvoch základných krokov - Traffic Survey a audit plôch. Traffic Survey je realizovaný na území celého Slovenska na reprezentatívnej vzorke 15 000 respondentov. Do auditu plôch je zahrnutých viac ako 13 000 reklamných plôch z celého Slovenska, ktoré predstavujú približne ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať