Zákazníci chcú výnimočné zážitky a skúsenosti!
Získanie nového klienta stojí 6 až 7-krát viac ako udržanie si existujúceho.
V súčasnosti často počujeme o nevyhnutnosti poskytovania pozitívnych zákazníckych zážitkov. Získanie lojálneho klienta už totiž nie je len o poskytnutí kvalitných produktov. Zákazníci majú množstvo možností a približne 55 % z nich je ochotných zaplatiť viac za pozitívnu skúsenosť s obchodníkom (Defaqto Research). Čo teda definuje zákaznícky zážitok? A čo pre jeho zlepšenie viete urobiť vy?
„Zážitok zákazníka je viac ako len o konkrétnych kontaktných kanáloch. Je o celom procese komunikácie, vrátane vášho vzťahu so zákazníkom počas jeho trvania," hovorí Rastislav Kupka zo spoločnosti Anodius, a.s.
Zjednodušene možno zákaznícku cestu popísať nasledovne:
Prvotné vnímanie a získavanie informácií - pred začatím akéhokoľvek nákupného procesu zákazník zbiera informácie o produkte alebo službe, ktorý vy a vaša konkurencia ponúkate. Uistite sa preto, že informácie o vás sú ľahko dostupné. Zhruba 45 % zákazníkov totiž s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH