Spustením B2B divízie Samsung zdôrazňuje záujem o firemnú klientelu
Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak reaguje na celosvetovú iniciatívu vychádzajúcu z aktuálnych požiadaviek trhu a otvorila nový obchodný kanál business-to-business (B2B). Stratégiou novovzniknutej B2B divízie je vytvoriť ekosystém partnerov a systémových integrátorov a spoločne ponúknuť ucelené a efektívne riešenie pre koncových zákazníkov postavené na Samsung hardvéri.
„Na tuzemskom trhu sa nechceme naďalej zameriavať iba na B2C segment, vidíme veľký potenciál práve v oblasti B2B, kam začíname smerovať aj naše aktivity. Chceme osloviť najmä firemnú klientelu z oblasti telekomunikácií a médií, bánk a poisťovní, priemyslu a utilít, ale aj štátnu správu," uviedol Pavel Novotný, Senior Manažér oddelenia B2B.
Samsung už viac ako 70 rokov prináša inovatívne riešenia ako pre jednotlivcov, tak pre korporátnu klientelu. Spoločnosť je aktívna v rôznych odboroch, napr.: vývoj pokročilých technológií, výroba polovodičov, staviteľstvo výškových budov a závodov, petrochemický priemysel ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH