Square je najpoužívanejší klasický baner na slovenskom trhu
Square je najpoužívanejší klasický baner na slovenskom trhu, hoci jeho využitie kleslo od roku 2012 o 5 percentuálnych bodov. Používajú ho takmer dve tretiny reklamných kampaní meraných spoločnosťou Gemius na Slovensku. Square je špecifikom slovenského a českého trhu, nemožno ho nájsť v rebríčku najpoužívanejších reklamných formátov v iných skúmaných štátoch. Dáta prináša cyklická štúdia gemiusAdMonitor od spoločnosti Gemius.
Medzi tri najpoužívanejšie klasické reklamné formáty na slovenskom trhu patrí square (300 × 300), leaderboard (750 × 100) a double skyscraper (300 × 600). Prvý z nich, square, je súčasťou takmer 60 % kampaní meraných spoločnosťou Gemius na Slovensku, ale podiel impresií, ktoré generuje, je o niečo nižší a dosahuje necelých 43 %.
1. Top 5 banerov používaných v kampaniach na slovenskom trhu (kampane merané spoločnosťou Gemius na Slovensku)Ďalšie dva reklamné formáty, leaderboard a double skyscraper, sú obsiahnuté v oveľa nižšom podiele kampaní (necelých 13, res ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH