Stratégia three- wave priniesla spoločnosti Lenovo solídny rast tržieb v treťom kvartáli fiškálneho roku fy2017/18
Skupina Lenovo dňa 1.februára 2018 oznámila výsledky za tretí fiškálny štvrťrok, ktorý sa skončil 31.decembra 2017. Tržby dosiahli 12,9 miliardy USD, čo je medziročný nárast o 6,3 percenta a 10-percentný nárast oproti druhému fiškálnemu kvartálu FY2017/18. Lenovo sa naďalej tešilo významným príjmom v segmentoch počítačov a smart zariadení (PCSD), ale aj v Skupine Dátových Centier (DCG). Mobilný segment Lenovo (MBG) si viedol podľa kvartálnych očakávaní. Lenovo v minulom kvartáli ukázalo vysoký nárast príjmov pred zdanením, ktoré sa vyšplhali až na 150 miliónov USD, čo je štvornásobný medzikvartálny nárast a takmer 50-percentný skok v porovnaní s rovnakým obdobím v minulom roku.
Vedenie spoločnosti Lenovo prisudzuje dosiahnutie týchto výsledkov svojej “three-wave stratégii,” (stratégii troch vĺn), ktorá zdôrazňuje vedúce postavenie v kľúčových podnikoch, rast dôležitých segmentov a investície do nových technológií. Lenovo počas kvartálu dosiahlo nárast v predaji osobných počítačov, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH