S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Štúdia Mastercard: Konverzačná podoba obchodu je ďalšou fázou rozvoja digitálnych technológií

Tlačové správy
0
Spoločnosť Mastercard zverejnila výsledky štúdie zaoberajúcej sa príležitosťami a prekážkami takzvanej konverzačnej podoby obchodu s názvom: Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice. Spotrebitelia najviac oceňujú pohodlnosť použitého riešenia. Miera naplnenia ich očakávania bude mať zásadný význam pre masové rozšírenie konverzačnej podoby trhu. V krajinách EÚ prostredníctvom hlasového alebo textového sprostredkovania nakupoval už každý piaty spotrebiteľ. Štúdia taktiež ukázala, že napriek množstvu hlasových asistentov či asistentiek a smart reproduktorov ešte hlasové ovládanie – a s ním aj konverzačná podoba obchodu – zďaleka nedosiahli svoj potenciál. Spotrebitelia vyjadrili v mnohých prípadoch svoje obavy v súvislosti s celkovou úrovňou zabezpečenia, predovšetkým v oblasti elektronického obchodu. Podľa inej nedávnej štúdie je pre spotrebiteľov nedostatočne zreteľné zabezpečenie dôvodom číslo jeden k upusteniu od elektronickej transakcie.[1] Spotrebitelia si nadovšet ...

Supreme Communication s.r.o

Všetky autorove články
Mastercard konverzacny trh nakupovanie hlas asistent

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať