Štúdia Mastercard: Konverzačná podoba obchodu je ďalšou fázou rozvoja digitálnych technológií
Spoločnosť Mastercard zverejnila výsledky štúdie zaoberajúcej sa príležitosťami a prekážkami takzvanej konverzačnej podoby obchodu s názvom: Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice. Spotrebitelia najviac oceňujú pohodlnosť použitého riešenia. Miera naplnenia ich očakávania bude mať zásadný význam pre masové rozšírenie konverzačnej podoby trhu. V krajinách EÚ prostredníctvom hlasového alebo textového sprostredkovania nakupoval už každý piaty spotrebiteľ.
Štúdia taktiež ukázala, že napriek množstvu hlasových asistentov či asistentiek a smart reproduktorov ešte hlasové ovládanie – a s ním aj konverzačná podoba obchodu – zďaleka nedosiahli svoj potenciál. Spotrebitelia vyjadrili v mnohých prípadoch svoje obavy v súvislosti s celkovou úrovňou zabezpečenia, predovšetkým v oblasti elektronického obchodu. Podľa inej nedávnej štúdie je pre spotrebiteľov nedostatočne zreteľné zabezpečenie dôvodom číslo jeden k upusteniu od elektronickej transakcie.[1]
Spotrebitelia si nadovšet ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH