Sygic Job Dispatch premení smartfón na mobilný nástroj na riadenie pracovníkov vo firmách
Spoločnosť Sygic uvádza novú funkciu svojho obľúbeného produktu pre podniky Sygic Job Dispatch. Riešenie Sygic Job Dispatch bolo po prvýkrát uvedené na trh koncom januára 2014 a osvedčilo sa ako mobilný nástroj na riadenie pracovníkov vo firmách, ktoré chcú rýchlo a bez problémov riadiť a navigovať svoje tímy.
Používatelia Sygic Job Dispatch teraz získajú prístup k ČÍTAČKE ČIAROVÝCH KÓDOV, novej integrovanej funkcii, ktorá uľahčuje sledovanie tovaru a zjednodušuje riadenie skladového tovaru a zásob. ČÍTAČKA ČIAROVÝCH KÓDOV umožňuje pracovníkom používať čítanie čiarových kódov balíkov, ktoré prichádzajú do priestorov spoločnosti, a tak zaručuje dôkladnú kontrolu a organizáciu skladových zásob a dodávok. Dispečeri spoločnosti môžu jednoducho pridávať čiarové kódy do svojho pracovného systému a presne sledujú, ktoré balíky boli doručené a ktoré sú ešte na ceste.
Okrem integrácie s mapovým softvérom od Sygicu, má Job Dispatch napríklad aj tieto výborné funkcie:
Sledovanie pol ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH