Takto to vyzerá, keď dátujú všetci. Zvykajte si, hovorí Telekom v novej kampani
Telekom prichádza s novými paušálmi, v ktorých je viac dát ako kedykoľvek predtým. Čo táto ponuka spôsobí, ukazuje v novej vtipnej kampani, o kreatívu ktorej sa opäť postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Koronavírus výrazne urýchlil digitalizáciu obyvateľstva. Počas obdobia, keď boli ľudia zavretí doma, ich situácia prakticky donútila fungovať online. Zrazu sme si s rodičmi a starými rodičmi, ktorí predtým odmietali nové technológie, volali cez videohovory a vymieňali si stovky správ na chatoch. Tomuto efektu dopomohol aj Telekom tým, že poskytol svojim klientom nekonečné dáta na 3 mesiace zadarmo. Paradoxne sa tak vďaka korone používanie internetu stalo pre všetky generácie oveľa prirodzenejšie.
Odpoveďou operátora na zvýšenú potrebu byť online je práve nové portfólio až 17 paušálov, v ktorých je viac dát ako kedykoľvek predtým. Kreatíva najnovšieho spotu opäť nadväzuje na tonalitu a ironický humor z predchádzajúcej úspešnej kampane. Tentoraz dej ukazuje nečakaných hrdinov, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH