Takto vyzerá nové vyhľadávanie od Google poháňané umelou inteligenciou
Google odhalil svoje predstavy o nových funkciách svojho experimentu s vyhľadávaním pomocou generatívnej umelej inteligencie a ukázal detaily o vízii spoločnosti, pokiaľ ide o budúcnosť vyhľadávania. Nové možnosti pre Search Generative Experience (SGE) sa zameriavajú na cestovanie a nakupovanie. V porovnaní s produktom, ktorý bol demonštrovaný na májovej konferencii Google I/O, sa teraz vo výsledkoch zobrazujú napríklad používateľské recenzie, obrázky a informácie o produktoch v hornej časti stránky.
Namiesto posúvania stránky nadol a klikania na externé odkazy získajú používatelia všetky potrebné informácie v jednom zhustenom formáte. To je užitočné pre používateľov, ale potenciálne katastrofálne pre publikujúce weby a inzerentov, ktorí sa spoliehajú na návštevnosť z vyhľadávačov. Drvivá väčšina používateľov ešte SGE nevyskúšala, pretože v súčasnosti je obmedzený na používateľov s prístupom dotestovacieho priestoru Labs pre počiatočné štádium experimentov.
Oznámenie však predstavu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH