Telekom pripravil kampaň s Nepočujúcimi, prihovorí sa v posunkovom jazyku
Telekom zajtra predstaví svoju novú kampaň Láska slová nepotrebuje, v ktorej sa objaví aj malý nepočujúci Dominik spolu so svojimi rodičmi. Spot vznikol pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (24. - 30. septembra 2012), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.
„Chceli by sme, aby ľudia na Nepočujúcich v bežnom živote nezabúdali. Sú takí istí ako my - len majú v živote o niečo viac prekážok," hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Napriek tomu vedia lásku vyjadriť len jedným znakom - „I love you". Práve tento posunok sa objaví v kampani a verejnosť sa ho tak bude môcť naučiť.
Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.
Reklamu si pozrite tu: http://www.youtube.com/watch?v=JtQl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH