Telekom získal ocenenie Slovak Superbrands 2015
Komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila značke Telekom cenu Slovak Superbrands Award 2015. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Councilu sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
„Opätovné ocenenie našej značky nás veľmi teší - vnímame ho ako potvrdenie našej pozície medzi elitnými spoločnosťami úspešne rozvíjajúcimi a vylepšujúcimi imidž svojej značky. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov a partnerov potvrdením kvality a povzbudením pri ich rozhodnutiach," povedala v tejto súvislosti Drahomíra Juríková, šéfka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.
Medzinárodný program Superbrands vznikol bol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať účastn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH