S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Televízor

0
Možno sa vám bude zdať titulok článku zvláštny, ale áno, tentoraz nebudeme vyberať monitor pre hráča, ale rovno televízor. Nakoniec televízory sa používali na hranie aj v minulosti, keď herné konzoly poskytovali RF, respektíve videovýstup na pripojenie k TV {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Po príchode monitorov a výkonných PC tento trend trocha ustal, ale znova ho začali oživovať moderné herné konzoly, s ktorými je najlepší zážitok zahrať si z gauča na veľkej obrazovke. Televízory však dlhý čas trpeli v porovnaní s počítačovými monitormi vysokým input lagom. Na pripomenutie, input lag je vstupné oneskorenie. Označuje sa tak čas medzi povelom, ktorý vydá hráč pomocou ovládača, a prejavom akcie na obrazovke. Napríklad je to čas medzi stlačením tlačidla spúšte a výstrelom. Oneskorenie je spôsobené viacerými procesmi, ale najväčší podiel na ňom má práve vykresľovanie, pričom ho nájdeme na všetkých vykresľovacích zariadeniach, či je to monitor, TV, alebo projektor. Záleží však na tom, ... Zobrazit Galériu

René Hubinský

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať