Televízor
Možno sa vám bude zdať titulok článku zvláštny, ale áno, tentoraz nebudeme vyberať monitor pre hráča, ale rovno televízor. Nakoniec televízory sa používali na hranie aj v minulosti, keď herné konzoly poskytovali RF, respektíve videovýstup na pripojenie k TV
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Po príchode monitorov a výkonných PC tento trend trocha ustal, ale znova ho začali oživovať moderné herné konzoly, s ktorými je najlepší zážitok zahrať si z gauča na veľkej obrazovke. Televízory však dlhý čas trpeli v porovnaní s počítačovými monitormi vysokým input lagom. Na pripomenutie, input lag je vstupné oneskorenie. Označuje sa tak čas medzi povelom, ktorý vydá hráč pomocou ovládača, a prejavom akcie na obrazovke. Napríklad je to čas medzi stlačením tlačidla spúšte a výstrelom. Oneskorenie je spôsobené viacerými procesmi, ale najväčší podiel na ňom má práve vykresľovanie, pričom ho nájdeme na všetkých vykresľovacích zariadeniach, či je to monitor, TV, alebo projektor. Záleží však na tom, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH