Tieto videá ste natočili počas karantény v čase šírenia koronavírusu. Budú v reklame 365.bank
365.bank dala veľmi netradičnú výzvu všetkým, čo sú v aktuálnom čase doma. Natočte nám spot, pustíme ho v telke – tak znel odkaz. Išlo pritom o prvý prípad tzv. crowdvertisingu, keď sa bežní ľudia stali hercami, kameramanmi, režisérmi či kostymérmi a podľa vopred pripravených scenárov natočili reklamný spot pre 365 banku. Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett im potom v postprodukcii dodala tú správnu „šťavu“. A tu je výsledok.
„Sme veľmi radi, že na našu výzvu reagovali desiatky ľudí, ktorí nám poslali množstvo vtipných, kreatívnych a podomácky vytvorených videí. Vďaka nim sa nám podarilo natočiť spoty, ktoré sme kvôli koronavírusu točiť nemohli, a zároveň sme podporili myšlienku ostať doma. Teší nás, že sa nám podarilo aspoň trochu vtiahnuť ľudí do sveta reklamy. Mnohým natáčanie zabralo aj niekoľko hodín, postavili sa k nemu naozaj profesionálne a zároveň si týmto spôsobom krátili buď bežné dni, alebo dokonca aj veľkonočné sviatky strávené doma. Súdiac podľa výsledku sa pri tom aj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH