S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Tlač štítkov na produkty a zásielky in-house

0
Hranica medzi tým, keď sa stáva výhodnou vlastná tlač štítkov, či už sú to štítky na škatule, alebo iné formy obalov, nálepky na fľaše, plechovky, prípadne štítky, ktoré sa lepia priamo na produkty, a keď je výhodnejšie nechať si štítky vytlačiť v profesionálnej firme, je značne neostrá. Nedá sa exaktne špecifikovať podľa počtu kusov, ale podľa charakteru podnikania. Ako príklad uvedieme firmu prevádzkujúcu e-shop s elektronickými súčiastkami, prípadne iným tovarom, kde e-shop má v sortimente desiatky tisíc položiek a vybavuje denne tisíce objednávok. Kľúčový aspekt úspechu je dodať zákazníkovi objednávku čo najrýchlejšie, takže nechať si pre takýto e-shop tlačiť štítky externe neprichádza do úvahy. Bez ohľadu na to, koľko štítkov treba vytlačiť, musí sa to urobiť in-house, teda priamo vo firme počas expedície. Opačný extrém sú štítky na veľmi drahé produkty, napríklad na fľaše whisky či archívneho vína. V takomto  prípade je prioritou profesionálny vzhľad a kvalita štítku. Nezriedka š ...

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať