Tlač štítkov na produkty a zásielky in-house
Hranica medzi tým, keď sa stáva výhodnou vlastná tlač štítkov, či už sú to štítky na škatule, alebo iné formy obalov, nálepky na fľaše, plechovky, prípadne štítky, ktoré sa lepia priamo na produkty, a keď je výhodnejšie nechať si štítky vytlačiť v profesionálnej firme, je značne neostrá. Nedá sa exaktne špecifikovať podľa počtu kusov, ale podľa charakteru podnikania. Ako príklad uvedieme firmu prevádzkujúcu e-shop s elektronickými súčiastkami, prípadne iným tovarom, kde e-shop má v sortimente desiatky tisíc položiek a vybavuje denne tisíce objednávok. Kľúčový aspekt úspechu je dodať zákazníkovi objednávku čo najrýchlejšie, takže nechať si pre takýto e-shop tlačiť štítky externe neprichádza do úvahy. Bez ohľadu na to, koľko štítkov treba vytlačiť, musí sa to urobiť in-house, teda priamo vo firme počas expedície. Opačný extrém sú štítky na veľmi drahé produkty, napríklad na fľaše whisky či archívneho vína. V takomto prípade je prioritou profesionálny vzhľad a kvalita štítku. Nezriedka š ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH