Trendy moderného a bezpečného bankovníctva / Asseco Voice Banking a Security Server Sezam
Každá firma rieši, ako v digitálnom veku prinášať inovatívne riešenia. Pri technológiách pre bankovníctvo je, samozrejme, takisto dôležitý dizajn a intuitívne používateľské rozhranie stránok a aplikácií internetového a mobilného bankovníctva, ale oveľa dôležitejšie sú bezpečnostné technológie na pozadí. Jeden z perspektívnych trendov interakcie ľudí so zariadeniami, aplikáciami a službami, ktoré tieto aplikácie sprostredkúvajú, je hlasové ovládanie. Popularita hlasových služieb bude aj naďalej rásť predovšetkým u mladších ľudí, ktorí sa práve dostávajú alebo onedlho dostanú do ekonomicky aktívneho veku. Podľa výsledkov prieskumov sa v Google v súčasnosti viac než 20 % informácií vyhľadáva hlasom prostredníctvom mobilných zariadení a inteligentných reproduktorov. Do roku 2020 sa tento podiel môže zvýšiť až na 50 %. Hlasovým službám patrí budúcnosť, pretože neexistuje prirodzenejšia forma komunikácie ako hlas. Požiadavka sa dá oveľa rýchlejšie povedať ako napísať či sformulovať pomocou ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH