Trendy v internetovom obchodovaní v roku 2014
Internetové obchody začnú tohto roku viac využívať analýzu dát s cieľom vytvárať personalizované ponuky, rozšíria možnosti odbornej asistencie pri nákupoch a zavádzať budú aj používateľsky prívetivý multikanálový web.
Aké sú teda hlavné nové trendy pre tento rok, ktoré do budúcna budú výraznejšie ovplyvňovať podobu online nakupovania?
Analýza zákazníckych dát bude tohto roku pokračovať vo svojom vzostupe. Moderné e-shopy tak budú môcť svoju nákupnú stratégiu prispôsobovať budúcemu dopytu namiesto toho, aby sa snažili zákazníkom predať produkty, o ktoré v skutočnosti nemajú záujem, za čo najnižšiu cenu.
Multikanálový web a kvalitný obsah pomôžu predávať bez ohľadu na zariadenie, z ktorého zákazník pristupuje.Nakupovanie zo smartfónu či tabletu sa v tomto roku rozšíri medzi väčšiu časť zákazníkov než vlani, čomu sa musí prispôsobiť ako vzhľad webu, tak jeho ovládanie. Trendom bude väčší dôraz na používateľskú prívetivosť, a to nielen čo sa týka dizajnu, ale taktiež napríklad popisov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH