Tretina základných škôl na 2. stupni počas dištančného vzdelávania vôbec nevyučovala informatiku, ukazuje prieskum
Digitálne zručnosti detí sú dôležité pre ich fungovanie v budúcnosti
Deti majú často problém aj so základnými technickými zručnosťami
Pandémia odsunula výučbu informatiky ešte viac do úzadia
_______________________________________________________________
Pandémia prinútila deti v posledných mesiacoch vymeniť školské lavice za počítače a webkamery. Práve technológie boli po dlhý čas ich jediným spojením so vzdelaním. Napriek tomu až tretina základných škôl na 2. stupni počas pandémie úplne vypustila z výučby informatiku a ďalšia tretina zredukovala počet vyučovaných hodín. Ukazuje to prieskum medzi učiteľmi vyučujúcimi informatiku na 2. stupni ZŠ, ktorý pre Telekom zrealizovala agentúra Focus.
Ešte pred druhou vlnou pandémie v podobnom prieskume pritom väčšina riaditeľov škôl a zástupcov radila informatiku na štvrté miesto v poradí dôležitosti predmetov pre budúcnosť detí (hneď za cudzie jazyky, slovenský jazyk a matematiku). Dnes je situácia iná, informatika sa na
2. stupni ZŠ v po ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH