ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Tretina základných škôl na 2. stupni počas dištančného vzdelávania vôbec nevyučovala informatiku, ukazuje prieskum

Tlačové správy
0
Digitálne zručnosti detí sú dôležité pre ich fungovanie v budúcnosti Deti majú často problém aj so základnými technickými zručnosťami Pandémia odsunula výučbu informatiky ešte viac do úzadia _______________________________________________________________ Pandémia prinútila deti v posledných mesiacoch vymeniť školské lavice za počítače a webkamery. Práve technológie boli po dlhý čas ich jediným spojením so vzdelaním. Napriek tomu až tretina základných škôl na 2. stupni počas pandémie úplne vypustila z výučby informatiku a ďalšia tretina zredukovala počet vyučovaných hodín. Ukazuje to prieskum medzi učiteľmi vyučujúcimi informatiku na 2. stupni ZŠ, ktorý pre Telekom zrealizovala agentúra Focus. Ešte pred druhou vlnou pandémie v podobnom prieskume pritom väčšina riaditeľov škôl a zástupcov radila informatiku na štvrté miesto v poradí dôležitosti predmetov pre budúcnosť detí (hneď za cudzie jazyky, slovenský jazyk a matematiku). Dnes je situácia iná, informatika sa na 2. stupni ZŠ v po ... Zobrazit Galériu

Slovak Telekom, a. s.

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať