Trh s luxusom sa priblížil k miliardovým ročným tržbám
100 najväčších výrobcov luxusného tovaru zaznamenalo vo finančnom roku 2016 (od začiatku júla 2016 do konca júna 2017) rast tržieb z predaja luxusného tovaru na úrovni 1 %. To predstavuje v medziročnom porovnaní pokles o 5,8 percentuálneho bodu.
Rastový trend zaznamenal predaj kozmetiky a parfémov, tržby z predaja luxusného oblečenia a obuvi naopak už druhý rok po sebe klesali. Vyplýva to z výsledkov piateho prieskumu spoločnosti Deloitte „Globálni lídri v luxusnom tovare“ (Global Powers of Luxury Goods).
Analýza odvetví
Prieskum je zameraný na zostavenie rebríčka 100 najväčších svetových výrobcov luxusného tovaru. V rebríčku boli spoločnosti, ktoré si výrazne polepšili, ale aj pohoršili. Medziročný nárast tržieb z predaja zaznamenalo 57 spoločností. „Traja z top 10 výrobcov sú konglomeráty, ktoré pôsobia vo viacerých odvetviach trhu s luxusným tovarom. Ďalej sa v prvej desiatke umiestnili dvaja výrobcovia šperkov a hodiniek, dva módne domy a dve kozmetické spoločnosti. Jediným výrob ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH