CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Trh s luxusom sa priblížil k miliardovým ročným tržbám

Tlačové správy
0
100 najväčších výrobcov luxusného tovaru zaznamenalo vo finančnom roku 2016 (od začiatku júla 2016 do konca júna 2017) rast tržieb z predaja luxusného tovaru na úrovni 1 %. To predstavuje v medziročnom porovnaní pokles o 5,8 percentuálneho bodu. Rastový trend zaznamenal predaj kozmetiky a parfémov, tržby z predaja luxusného oblečenia a obuvi naopak už druhý rok po sebe klesali. Vyplýva to z výsledkov piateho prieskumu spoločnosti Deloitte „Globálni lídri v luxusnom tovare“ (Global Powers of Luxury Goods). Analýza odvetví Prieskum je zameraný na zostavenie rebríčka 100 najväčších svetových výrobcov luxusného tovaru. V rebríčku boli spoločnosti, ktoré si výrazne polepšili, ale aj pohoršili. Medziročný nárast tržieb z predaja zaznamenalo 57 spoločností. „Traja z top 10 výrobcov sú konglomeráty, ktoré pôsobia vo viacerých odvetviach trhu s luxusným tovarom. Ďalej sa v prvej desiatke umiestnili dvaja výrobcovia šperkov a hodiniek, dva módne domy a dve kozmetické spoločnosti. Jediným výrob ...

Deloitte Audit s.r.o.

Všetky autorove články
biznis obchod luxus

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať