UPC DTH zlepšuje starostlivosť o zákazníka – firma je teraz dostupná cez Skype a má stránku na Facebooku
UPC DTH S.à r.l., najväčší poskytovateľ satelitných televíznych služieb v strednej a východnej Európe, s hrdosťou oznamuje, že kontakt s firmou je teraz pre zákazníkov ešte jednoduchší. Klienti spoločnosti freeSAT sa môžu od 27. novembra dovolať na oddelenie zákazníckych služieb pomocou programu Skype™, a to jednoducho a zadarmo. Všetkým zákazníkom bola navyše sprístupnená naša starostlivo spravovaná stránka na Facebooku, kde môžu nájsť užitočné informácie a zaujímavé aplikácie.
Už od svojho založenia sa spoločnosť UPC DTH usilovala o najlepšiu možnú starostlivosť o zákazníkov, čo dokazuje prestížne ocenenie, ktoré jej oddelenie zákazníckych služieb získalo (toto oddelenie prevádzkuje UPC DTH v spolupráci so svojimi partnermi). Aby sme poskytli našim súčasným aj budúcim klientom viac možností, ako sa spojiť s oddelením zákazníckych služieb, a aby sme zlepšili jeho celkovú dostupnosť, prichádza UPC DTH s novými spôsobmi komunikácie, ktoré doplnia štandardnú telefonickú podporu. Môžete n ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH