Umelá inteligencia bude už v roku 2022 vedieť o emočnom stave svojho majiteľa viac ako jeho vlastná rodina
Systémy emočnej umelej inteligencie (AI) a detekcia emócií umožňujú bežným predmetom detekovať, analyzovať, spracovať a reagovať na ľudské emočné stavy a nálady - chápať tak lepšie kontext a vytvárať osobnejší užívateľský zážitok. Ak si chcú udržať svoju pozíciu, musia dodávatelia technológií integrovať AI do všetkých aspektov svojich zariadení.
Súčasná vlna systémov emočnej AI súvisí najmä s nástupom virtuálnych osobných asistentov (VOA) a ďalších technológií z oblasti konverzačných systémov postavených na AI. S nástupom druhej vlny budú AI technológie vytvárať pridanú hodnotu čoraz väčšiemu počtu scenárov zákazníckej skúsenosti vrátane vzdelávacieho softvéru, videohier, diagnostického softvéru, vyhodnocovania športovej výkonnosti a zdravotného stavu alebo autonómnych áut.
Už dnes existujú prototypy aj komerčne dostupné produkty pracujúce s emočným kontextom prostredníctvom analýzy dátových bodov zo snímaného výrazu v tvári, intonácie hlasu alebo behaviorálnych vzorcov, ktoré tak ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH