CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Umelá inteligencia bude už v roku 2022 vedieť o emočnom stave svojho majiteľa viac ako jeho vlastná rodina

Technológie
0
Systémy emočnej umelej inteligencie (AI) a detekcia emócií umožňujú bežným predmetom detekovať, analyzovať, spracovať a reagovať na ľudské emočné stavy a nálady - chápať tak lepšie kontext a vytvárať osobnejší užívateľský zážitok.  Ak si chcú udržať svoju pozíciu, musia dodávatelia technológií integrovať AI do všetkých aspektov svojich zariadení.  Súčasná vlna systémov emočnej AI súvisí najmä s nástupom virtuálnych osobných asistentov (VOA) a ďalších technológií z oblasti konverzačných systémov postavených na AI. S nástupom druhej vlny budú AI technológie vytvárať pridanú hodnotu čoraz väčšiemu počtu scenárov zákazníckej skúsenosti vrátane vzdelávacieho softvéru, videohier, diagnostického softvéru, vyhodnocovania športovej výkonnosti a zdravotného stavu alebo autonómnych áut. Už dnes existujú prototypy aj komerčne dostupné produkty pracujúce s emočným kontextom prostredníctvom analýzy dátových bodov zo snímaného výrazu v tvári, intonácie hlasu alebo behaviorálnych vzorcov, ktoré tak ... Zobrazit Galériu

Gartner

Všetky autorove články
umelá inteligencia AI Cloud Google Microsoft Amazon IBM biometria VOA

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať