Umelá inteligencia je v písaní článkov prekvapivo dobrá
V posledných rokoch urobila umelá inteligencia (AI) neuveriteľný pokrok vo svojej schopnosti generovať text podobne ako ľudia. Výsledkom je, že jej použitie na písanie sa stáva čoraz bežnejším a podniky a organizácie ju používajú na vytváranie všetkého od marketingových materiálov po finančné správy.
Hoci je písanie pomocou umelej inteligencie stále v ranom štádiu a ďaleko od dokonalosti, je jasné, že predstavuje hrozbu pre profesionálnych copywriterov. Koniec koncov, ak stroj dokáže vytvoriť text, ktorý je na nerozoznanie od textu ľudského autora, prečo by si niekto musel na túto prácu najímať skutočného človeka?
Nejde pritom len o nízko kvalifikovanú prácu, ako je písanie marketingových textov na web, ale dokonca aj vysoko kvalifikované pracovné miesta, ako je žurnalistika a písanie románov, by mohli byť nakoniec nahradené strojmi. Jedna japonská spoločnosť už vyvinula systém AI, ktorý dokáže písať romány lepšie ako ľudia.
Samozrejme, potrvá nejaký čas, kým sa písanie AI stane dos ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH