Umelá inteligencia môže výrazne pomôcť pri vývoji nových počítačových hier
Nezávislá vývojárska spoločnosť Dinosaurs Are Better experimentuje s vytváraním svojej novej hry pomocou Midjourney a Adobe Firefly a mnohých ďalších aplikácií AI spolu so zavedeným softvérom, ako je Blender. Zatiaľ čo tento trojčlenný tím, ktorý stojí za adventúrou Echoes of Somewhere, má záujem vyskúšať AI, mnohé veľké herné štúdiá a vydavatelia stále váhajú s použitím generatívnej AI na tvorbu hier. Mnohé z nich dokonca zakázali AI napríklad zo strachu z porušovania autorských práv. Zdá sa však, že pre malé tímy a nezávislé spoločnosti je AI dobrý spôsob, ako sa presadiť.
Za projektom Echoes of Somewhere stojí iba trojčlenný tím v zložení Jussi Kemppainen, Lauri Konttori a Bjørn Jacobsen. Ide o skúsených herných vývojárov, ktorí pracovali pre spoločnosti ako Ubisoft, CD Projekt Red a Remedy Games. Ich dobrodružná hra vzniká s cieľom experimentovať s umelou inteligenciou a nájsť spôsoby, ako môže zlepšiť a urýchliť pracovný postup. Na webovej stránke Echoes of Somewhere je séria dev ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH