S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Únik osobných údajov budú musieť firmy priznať

Tlačové správy
0
Masívny únik citlivých informácií o vyše 140 miliónoch Američanov z agentúry Equifax, ktorý sa prevalil začiatkom septembra v USA, sa zaradil popri Yahoo a MySpace medzi najväčšie v histórii. Agentúra zhromažďujúca dáta o platobnej disciplíne spotrebiteľov sa doteraz spamätáva z hackerského útoku, ktorý objavila koncom júla. Ak by sa podobný únik osobných údajov udial v Európe, od mája budúceho roku by zaň hrozili firme likvidačné pokuty. Účinnosť totiž nadobudne rozsiahla regulácia GDPR, ktorá okrem iného upravuje aj presný postup informovania verejnosti o porušeniach ochrany. Americké médiá aj národné spotrebiteľské organizácie od oznámenia úniku dát z firmy Equifax vydávajú návody pre poškodených ľudí, ako majú minimalizovať škody a polemizujú o správnosti riešenia situácie samotnou firmou. Eqifax medzitým odvolala svojich šéfov pre IT a bezpečnosť a spolupracuje s úradmi na riešení následkov. Zriadila samostatnú webstránku www.equifaxsecurity2017.com na pomoc spotrebiteľom. „V to ...

mediamedia, s.r.o.‎

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať