Uvedenie nového modelu PEUGEOT e-208 svetovou tenisovou hviezdou Novakom Djokovicom.
PEUGEOT začína svoju novú reklamnú kampaň "Move to Electric" tak, že vyzýva svojho ambasádora Novaka Djokovica , ktorý práve odohral svoj prvý zápas na Granslame Australian Open, ktorý sa koná v Melbourne od 20. januára do 2. februára 2020.
Jadrom novej kampane Značky je nový PEUGEOT e-208 a cieľ je sa zamerať na PEUGEOT elektrifikáciu.
Vďaka svojej 210-ročnej histórii, elektrickým ako aj hybridným motorom a stratégii „ Kúp si svoj PEUGEOT, vyber svoju motorizáciu „ je značka PEUGEOT seriózne a konkrétne vtiahnutá do súčasnej éry energetickej zmeny.
Prostredníctvom tejto kampane, Novak Djokovic vysiela svoje silné posolstvo : už vo veku 7 rokov vedel, že jeho budúcnosť nebude vôbec nudná. Následne je jednoduché načrtnúť paralelu medzi jeho príbehom a prísľubom značky PEUGEOT ponúknuť vzrušujúcu a upokojujúcu víziu budúcnosti #UNBORINGTHEFUTURE.
Tým, že Novak participuje na tejto kampani a má osobne na rukáve „Elektrický „ badge , svetová 2.-ka v rebríčku ATP zdôr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH