V rebríčku najlepších svetových značiek za rok 2015 dominuje IT sektor
Spoločnosť Interbrand zverejnila svoju 16. každoročnú správu o najlepších svetových značkách (BestGlobalBrands report), v ktorej identifikuje 100 svetových značiek s najvyššou hodnotou.
Už tretí rok za sebou sa značky Apple (#1) a Google (#2) umiestnili na najvyšších miestach. Spoločnosť Apple s hodnotou 170, 276 miliardy USD zvýšila hodnotu svojej značky o 43 percent. Spoločnosť Google, ocenená na 120,314 miliardy USD, zvyšuje hodnotu značky o 12 percent. Microsoft (#4) sa posúva pred IBM (#5) a Amazon (#10) po prvýkrát vstupuje do Top 10 s hodnotou 37,948 mld. USD.
Do tohtoročného rebríčka vstúpilo päť nových značiek: Lego (#82), PayPal (#97), MINI (#98), Moët &Chandon (#99) a Lenovo (#100). Lenovo je druhá čínska značka, ktorá sa objavila v hodnotení BestGlobalBrands. Prvou bola značka Huawei (#88), ktorá sa sem dostala v roku 2014.
Tohtoročnému rebríčku dominujú značky z odvetví technológií a automobilového priemyslu, pričom spolu získali 28 umiestnení. Prevláda ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH