V roku 2012 vzrástli reklamné výdavky v USA o 3 %
Celkové reklamné výdavky za rok 2012 v USA vzrástli o 3 % a koncom roka dosiahli hodnotu 140 mld. USD. Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov spoločnosti Kantar Media, do ktorej patrí aj sektor Media Intelligence agentúry TNS Slovakia. Reklamné výdavky v poslednom štvrťroku 2012 vzrástli o 2 % oproti rovnakému obdobiu minulého roka.
„Reklamný trh rastie tretí rok po sebe, v roku 2012 sa výdavky navýšili o viac ako 4 mld. USD a to vďaka Letným olympijským hrám a politickým kampaniam, ktoré prispeli asi polovicou k celkovému nárastu," povedal Jon Swallen, Chief Research Officer zo spoločnosti Kantar Media North America. „Dôležitú úlohu zohrali aj veľkí zadávatelia. Po znížení rozpočtov na reklamu v roku 2011, ako preventívne opatrenie proti spomaleniu ekonomického rastu, však Top 100 zadávateľov v roku 2012 zmenilo svoju stratégiu a investovalo."
Reklamné výdavky podľa médiaTelevízie potvrdili svoju lídersku pozíciu aj vo štvrtom kvartáli 2012. V porovnaní s predchádzajúcim rokom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH