Väčšina firiem vníma GDPR ako príležitosť na posilnenie ochrany a zabezpečenia dát
Nová štúdia spoločnosti IBM ukazuje, že takmer 60% respondentov neprijalo všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (GDPR) ako ďalší predpis alebo regulačnú prekážku, ale skôr ako príležitosť na zlepšenie spôsobu ochrany a správy dát. Mnohé firmy a podnikatelia v GDPR tiež vidia podnet na vytvorenie nových obchodných modelov.Väčšina firiem sa podľa výsledkov štúdie snaží vyhovieť novým nariadeniam tým, že si teraz vyberá lepšie, aké údaje zhromažďuje a spravuje. 70% z nich sa pred uplynutím lehoty na súlad s predpisom niektorých dát dokonca zbavilo.
GDPR vzbudilo veľkú pozornosť aj u spotrebiteľov, pretože aj tých čoraz viac zaujíma, ako firmy ich osobné údaje spravujú. Podľa iného prieskumu medzi 10 000 spotrebiteľmi, ktorý pre spoločnosť IBM uskutočnila organizácia Harris Poll, iba 20% amerických zákazníkov verí, že firmy, s ktorými sú v kontakte, zachovávajú súkromie nimi poskytnutých údajov.
Spoločnosť IBM sa zamerala na viac ako 1 500 manažérov z celého sveta, ktorí mali sú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH