S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Väčšina firiem vníma GDPR ako príležitosť na posilnenie ochrany a zabezpečenia dát

Tlačové správy
0
Nová štúdia spoločnosti IBM ukazuje, že takmer 60% respondentov neprijalo všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (GDPR) ako ďalší predpis alebo regulačnú prekážku, ale skôr ako príležitosť na zlepšenie spôsobu ochrany a správy dát. Mnohé firmy a podnikatelia v GDPR tiež vidia podnet na vytvorenie nových obchodných modelov.Väčšina firiem sa podľa výsledkov štúdie snaží vyhovieť novým nariadeniam tým, že si teraz vyberá lepšie, aké údaje zhromažďuje a spravuje. 70% z nich sa pred uplynutím lehoty na súlad s predpisom niektorých dát dokonca zbavilo. GDPR vzbudilo veľkú pozornosť aj u spotrebiteľov, pretože aj tých čoraz viac zaujíma, ako firmy ich osobné údaje spravujú. Podľa iného prieskumu medzi 10 000 spotrebiteľmi, ktorý pre spoločnosť IBM uskutočnila organizácia Harris Poll, iba 20% amerických zákazníkov verí, že firmy, s ktorými sú v kontakte, zachovávajú súkromie nimi poskytnutých údajov. Spoločnosť IBM sa zamerala na viac ako 1 500 manažérov z celého sveta, ktorí mali sú ...

IBM Slovensko spol. s r.o

Všetky autorove články
GDPR ochrana bezpečnosť internet Digital dáta IoT

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať