Vertikálne videá sú stále populárnejšie, Samsung podporuje tento trend s otočným televízorom The Sero
Unikátny televízor, ktorý sa dokáže otočiť o 90 stupňov pomocou diaľkového ovládača alebo spárovaného telefónu, uvítajú nielen užívatelia sociálnych sietí TikTok.
Poldruha miliardy užívateľov po celom svete používa sociálnu sieť TikTok, ktorá je založená na krátkych vtipných videách natočených vertikálne. Trend natáčania mobilom na výšku je zjavný aj na ďalších sociálnych sieťach a všetci sa mu postupne prispôsobujú. Napokon, podľa aktuálneho Social Media Trends Reportu českej spoločnosti Socialbakers napríklad na Facebooku, kde je stále 70 percent videí zverejňovaných v horizontálnej polohe, boli kratšie videá do 30 sekúnd dosledované skôr v okamihu, keď boli vertikálne. Samsung tomuto trendu vychádza v ústrety špeciálnym otočným televízorom The Sero, ktorý je na slovenskom trhu dostupný za odporúčanú cenu 1599 Eur.
„Hlavnou nevýhodou sledovania vertikálnych videí na smart televízoroch je úspora dvoch tretín priestoru, ktorý inak zaberie obraz na šírku. Na lifestylovom televízore T ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH