Viac ako milión zákazníkov uprednostnilo Kindle Fire pred iPadom
Podľa Amazonu sa počas vianočného obdobia podarilo predať viac ako 4 milióny tabletov Kindle Fire. Pri pohľade na toto číslo je zrejmé, že podaktorí zákazníci uprednostnili tablet od Amazonu pred iPadom.
Analytik Tavis McCourt odhaduje, že viac ako milión potenciálnych zákazníkov, ktorí zvažovali kúpu iPadu, sa nakoniec rozhodlo pre kúpu tabletu Kindle Fire. Pôvodne sa očakávalo, že sa počas Vianoc predá približne 16 miliónov iPadov, tieto odhady sa neskôr znížili na 13 miliónov. Nedá sa tvrdiť, že by toto zníženie bolo výrazné alebo prekvapujúce – podľa posledných dostupných informácií produkuje iPad v USA až 97 % celkového dátového prenosu na internete v rámci kategórie tabletov. Je teda zrejmé, že toto číslo musí začať skôr či neskôr klesať.
V neprospech iPadu hovorí aj absencia nového modelu zariadenia. Minuloročný iPad 2 je iba kozmetická úprava a výkonnejšia verzia jednotky a mnohí potenciálni záujemcovia už šetria na iPad 3. Na druhej strane výhodou Kindle Fire je aj cena ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH