CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Virtuálni influenceri

0
Prax hlavne v posledných rokoch jednoznačne potvrdila nezastupiteľnú úlohu influencerov v marketingu. S nástupom AI sa na dôležitosti influencerov nič nemení, ľudia stále majú tendenciu dôverovať sociálnym sieťam, ale čoraz dôležitejšiu úlohu začínajú zohrávať takzvaní virtuálni influenceri čiže postavy vygenerované umelou inteligenciou. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Zatiaľ sú prijímaní pozitívne, čo si uvedomujú aj značky a snažia sa naplno využiť potenciál tohto fenoménu. Jedna skupina influencerov bude AI vo svojej tvorbe využívať len čiastočne s tým, že si budú chcieť zachovať svoju tvár ako osobnú značku a AI im bude len pomáhať, aby mohli pracovať efektívnejšie. Druhá skupina sa bude snažiť možnosti AI využívať naplno. Zveria jej tvorbu obsahu, ktorý potom len skontrolujú a doladia, a aj prezentáciu obsahu bez toho, aby museli stáť pred kamerou. Zastúpi ich umelo vytvorený dvojník s ich podobou alebo avatar. Samozrejme, mnohí influenceri budú tomuto fenoménu odolávať, prí ...

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať