Virtuálny vrátnik by mohol nahradiť recepcie v hoteloch a reštauráciách
Počas pandémie sa objavil trend znižovať potrebu sociálneho kontaktu, aby sa predišlo rizikám prenosu chorôb šíriacich sa vzduchom. Niektoré procesy by tak mohli byť dokonca účinnejšie. Patria medzi ne napríklad registrácia v hoteloch či objednávanie v reštauráciách, činnosti, ktoré by sa pravdepodobne dali robiť efektívnejšie s automatizovaným systémom. Nový koncept ukazuje interakciu založenú na obrazovke v reštaurácii, ale najmä ako súčasť hotelovej recepcie.
Ide o to, aby sa hostia prihlásili pomocou ľahko použiteľného rozhrania na veľkej kruhovej obrazovke. Zariadenie je celkom štýlové a zapadlo by do prostredia hlavne v hoteloch vyššej triedy. Tyčové svietidlo „prechádza“ cez displej pod uhlom a poskytuje nielen osvetlenie, ale aj zaujímavý vizuál. Na overenie identity hostí by zariadenie používalo rozpoznávanie tváre a prístupové karty by sa vydávali z valca visiaceho z boku displeja.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_4}}
Takáto recepcia by bola zrejme vhodnejšia pre služ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH