Voľby dnes vyhrávajú dáta a schopnosť využiť ich na cielenú komunikáciu
Pred niekoľkými rokmi mohli kandidáti vo voľbách osloviť konkrétneho voliča len prostredníctvom osobného stretnutia na predvolebnom mítingu. Dnes im moderné technológie umožňujú personalizovať komunikáciu prakticky na kohokoľvek bez toho, aby opustili sídlo svojho štábu. A nielen to – vďaka rozmachu sociálnych sietí, ale aj rýchlemu pokroku v oblastiach umelej inteligencie, strojového učenia či rôznych analytických nástrojov dokážu presne cieliť svoje posolstvá podľa veku, vzdelania, záujmov, bydliska či pohlavia a do detailov merať, s akou odozvou sa stretli. Platí, že vo voľbách budú úspešní tí, ktorí dokážu využiť záplavu dát, ktorú o sebe ľudia často nevedomky zverejňujú.
Informácie sú všade, stačí ich využiť
„Samozrejme, báza dát sa nedá vybudovať zo dňa na deň. Na druhej strane, ich zdrojov je viacero - od sociálnych sietí, návštev internetovej stránky až po telefonické či emailové správy,“ upozorňuje odborník spoločnosti SAP na marketingové riešenia Martin Dudek. „Ľudia zanech ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH