Výpadok volaní do zahraničia a služieb v roamingu sa O2 podarilo do veľkej miery odstrániť
O spôsobe kompenzácie bude spoločnosť informovať v najbližších dňoch.
Výpadok volaní do zahraničia a služieb v roamingu sa spoločnosti O2 podarilo do veľkej miery odstrániť. Informovala o tom hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár. Odchádzajúce a prichádzajúce hovory, SMS/MMS a využívanie dát sú opätovne vo veľkej miere dostupné. "Veľmi nás mrzí, že ste mali túto negatívnu skúsenosť a nemohli sa dovolať svojim známym, rodinám alebo kolegom. Všetkým sa vám veľmi ospravedlňujeme. O spôsobe kompenzácie budeme informovať v najbližších dňoch," dodala.
Následkom poruchy mali zákazníci O2 Slovensko a O2 Česká republika problémy s prihlásením sa do siete lokálneho operátora v roamingu a nemohli realizovať prichádzajúce, odchádzajúce hovory, SMS, MMS a ani využívať dátové služby. Zároveň nebolo možné volať zo SR do zahraničia. Výpadok nastal podľa zverejnených informácií na strane dodávateľa CETIN.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH