Vyše 10 000 000 followerov na Instagrame BMW. Najúspešnejší instagramový účet spomedzi automobiliek na celom svete.
Medzinárodný účet značky BMW na Instagrame prekonal hranicu desiatich miliónov followerov (sledovateľov), vďaka čomu sa táto značka stala najúspešnejšou spomedzi všetkých automobiliek na Instagrame.
Úctyhodných desať miliónov sledovateľov jasne potvrdzuje angažovanosť BMW na poli sociálnych médií. Pre marketing BMW je Instagram viac než len ďalším digitálnym komunikačným prostriedkom. BMW prostredníctvom svojho instagramového účtu predstavuje svojim sledovateľom životný štýl značky BMW, a to novinkami o pripravovaných modeloch, náhľadmi do vlastnej histórie či približovaním toho, ako bude vyzerať mobilita budúcnosti.
Svojím jasným zameraním na výrazné vizuály a na vysoko interaktívnu komunitu je Instagram tým pravým médiom na komunikáciu hodnôt značky – radosti („nefalšované potešenie z jazdy“), estetickosti a inovácii. Samotná veľkosť komunity však nie je tou najvyššou prioritou. Dôležitejšie je obsiahnutie širšej škály tém s relevantným obsahom, ktorý používateľov priťahuje a zvyšu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH