Vzdelávacia platforma Butterfly Effect predstavuje absolventov 3. ročníka
Vzdelávacia platforma Butterfly Effect odštartovala svoj tretí ročník vo februári tohto roka s 26 účastníkmi. V rámci AppsLabu a GamesLabu si účastníci prešli celým procesom tvorby digitálneho produktu od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Vyšli z neho štyri unikátne digitálne produkty, z ktorých dva boli vydané v obchodoch s aplikáciami Google Play a App Store.
“V Butterfly Effect som dostal príležitosť ako projektový líder viesť skvelý tím a učiť sa od expertov vo svete digitálneho biznisu. Program mi tiež otvoril dvere do startupového sveta, kam mierime s našou aplikáciou Poto.to, ktorú sme v Butterfly Effecte vytvorili.” hovorí Jozef Úroda, účastník programu.
Počas skoro polročného intenzívneho vzdelávacieho programu sa multidisciplinárne tímy stretávali 3x do týždňa v priestoroch bratislavského coworkingu HubHub, kde absolvovali množstvo tematických workshopov a pravidelných mentoringov so špecialistami z digitálnych firiem a štúdií. Účastníkom pomáhali v sebarozvoji aj skús ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH