Zabudnite na SEO a banery. Budúcnosť marketingu na webe bude v čase AI vyzerať úplne inak
Podľa zakladateľa, investora a dlhoročného priemyselného analytika Jeremiaha Owyanga umelá inteligencia naruší SEO a elektronický obchod a od marketérov a tvorcov bude vyžadovať, aby sa posunuli od optimalizácie tradičných vyhľadávačov k optimalizácii AI. To si vyžaduje vyvíjať nové stratégie už teraz. Reklamný model, ako ho poznáme, núti ľudí navštíviť webovú stránku a pozrieť si ju. V budúcnosti budú reklamné doláre získavať modely umelej inteligencie, keďže inzerenti budú platiť za to, aby sa ich správy zaradili do generovaných odpovedí. Tie budú obsahovať „sponzorované vety“ alebo sa vedľa generovaného obsahu budú zobrazovať reklamy.
Marketéri a tvorcovia musia premýšľať o tom, ako sa reklamný obsah bude objavovať mimo vyhľadávacieho nástroja, v rámci samotnej AI. Nedávno spoločnosť OpenAI spustila svoj webový prehľadávač, ktorý získava informácie z webu v reálnom čase. Čoskoro však prehľadávanie webu nemusí byť dostatočne efektívne, pretože stále viac spotrebiteľov získava inform ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH