Zákazníci O2 môžu dobíjať kredit na predplatenej karte už aj z programu na faktúru
O2 štartuje od 28. augusta nový dobíjací kanál, ktorý umožní zákazníkom mesačného programu dobíjať kredit na inej predplatenej karte. Dobitá suma bude následne zákazníkovi vyúčtovaná vo faktúre spolu s telekomunikačnými službami za predplatenú kartu. Zákazníci si zároveň budú môcť zvoliť z troch rôznych možností dobíjania, pričom dobíjať kredit budú môcť jednorazovo, pravidelne mesačne, alebo s nastavením stáleho kreditu.
Zákazníci si budú môcť nastaviť služby jednorazového, pravidelného alebo stáleho kreditu prostredníctvom SMS, zákazníckej linky, priamo na predajni alebo prostredníctvom portálu Moje O2.
Jednorazové dobitie• Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie• Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu
Pravidelné mesačné dobíjanie• Automatické dobitie kreditu v stanovený deň v mesiaci• Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie• P ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH